tiistai 8. toukokuuta 2007

To win or not to win


Olen juuri asettanut ammatillisen ja fanillisen uskottavuuteni likoon. Vierailin erään kollegan blogissa listaamassa mielestäni euroviisujen top 15:n ja bottom femman. Sillä kollegahan on niin hurahtanut, että sillä arvostelukyky pettää, ja minähän olen toki ainoa oikea auktoriteetti :-)

Ei siinä mitään. Heti käy ex-kollegat kimppuun vinoilemaan, että ensi vuonnahan viisut vietetään Andorrassa. Andorra ei mahdu minulla kärkiviiteentoista muttei pyrstöosastollekaan (joka on myös hyvä paikka ponnistaa voittoon). Hei kaverit, ostakaa Blink-182:n levy ja lakatkaa vouhottamasta typeriä!

Mutta vakavampi asia kuin kollegojen halveksunta on se, että olen lyönyt vetoa isosta Beefeater Ginistä, että Hanna on kärkikympissä. Pomolla on notorinen maine jokaisen lyömänsä vedon voittajana. Niin tosin minullakin, kaikkien niiden kahden. Nyt otetaan mittaa, mulle voisi gini maistua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriisipuuro