tiistai 15. toukokuuta 2007

Kakkamaista kytkyä


Welho mainostaa kuinka nyt on mahdollista saada IPTV-palvelun avulla tv-kanavat sellaisiinkin koteihin, jotka eivät ole kaapelitelevisioverkossa. Pointtina jälleen kerran kuitenkin se, että pitää olla Welhon liittymä.

Monilla muillakin palveluntarjoajilla on nykyään kytkynä mahdollisuus IPTV:hen.

Perkele että ketuttaa, ettei tällaisia palveluja voi saada riippumatta siitä kenen liittymä on. Jos minulla on jo hyvä, nopea ja - ennen kaikkea - toimiva laajakaistayhteys, miksi minun pitäisi vaihtaa huonoon yhteyteen, vaikka silti erikseen vielä joutuisin maksamaan kanavistani.

Miksi en voisi vain maksaa niistä kanavistani? Mikä siinä nyt on niin vaikeaa? Voinhan mä palveluntarjoajasta riippumatta katsoa streamattuja on-demand-leffojakin. Puhumattakaan nyt Joostin käytöstä.

Joost onkin aika kiva. On tullut katsottua paljon hyvää huonoa televisiota, kuten esimerkiksi Lexx-scifaria, joka on viehättävän camppia. Vielä kun Joost tajuaisi, että kun mä ruksaan pois sellaisia laatukanavia kuten nyrkkeilykanava ja new age -lifestylehömppäkanava, niin mä haluan että ne myös pysyy epäruksattuina, eikä aina pölähdä takaisin kanavalistaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriisipuuro