tiistai 6. toukokuuta 2008

Tämä vesi kannattelee sinua, ole rento!


Kun viestintätalo säätää ja kaikki menee päin prinkkalaa, niin se on ainakin varmaa, että viestintätalo ei osaa viestiä. And I should know.

Niin, Blogilista nyt sitten uudistui, ja koska olin koko päivän pulassa (olen puhtaasti Blogilistan varassa, koska vihaan kaiken mailman syötepelleilyjä) olin haukkana mestoilla, kun vihdoin pääsi taas käyttämään. Lienen onnekkaiden joukossa, sillä suosikkilistani näyttää suhteellisen oikealta, ja linkit johtavat sinne minne pitääkin.

Kaikki muu sitten onkin perseellään. Mitään uusista hilavitkuttimista en tarvitse, mutta eivät ne minua suoranaisesti häiritsekään. Sen sijaan minua kyllä häiritsee, että omien blogieni statit ovat mitä sattuu.

Kaikkein eniten minua häiritsee, että kun tapahtuu sampopankit, niin asiakkaan pitää lähteä seikkailemaan palvelun syövereihin päästäkseen selville missä mättää ja miten kuuluisi toimia. Pitää älytä mennä lukemaan kehitysblogia. Kehitysblogista on vielä linkki Jaikuunkin. No just.


Huomaa taas, että on haluttu säätää säätämisen ilosta ja kehitellä
hilavitkuttimia ja leikkiä itsekin vähän blogeilla ja vielä jollain
vi*un Jaikulla, joka ei ole kuin hienostelevaa tekstiviestimistä
niille, jotka haluavat mesettää julkisesti. S*tana, ja jos haluaa
sanoa jotain, niin pitää rekisteröityä. En v*ttu rekisteröidy.

Antakaa
minulle informaatio informaationa ja pelleily sitten erikseen, kun
kaikki toimii. S*tanan urpot, onko se niin vaikeata laittaa se oleellinen tieto siihen etusivulle siksi aikaa kun asiat ovat persiillään?!

Ja sen yhteystiemailiosoitteenkin voisi laittaa jonnekin
näkyvälle paikalle, eikä piilottaa kärpäsenpaskan kokoisena harmaana
piperyksenä sivun alimpaan reunaan, josta kukaan dorka (tai/eli minä) tajua
sitä katsoa. Ikinä.

Enkä muuten edelleenkään tiedä pitääkö ongelman ilmetessä lähettää yksityistä sähköpostia ylläpidolle, vai riittääkö vain julkinen länkyttäminen kehitysblogissa - vai riittääkö olla vain hiljaa ja odottaa (tai haistatella pitkiä tälleen omassa blogissa)? Ihan just pian ei ehkä enää edes kiinnosta, vaan rupean käyttämään jotain ankeaa Google Readeria vain ruokkiakseni raivoani typeriä virittelijöitä kohtaan.

Asiat lienevät loppujen lopuksi aika hyvin, kun jaksan ottaa näin vähäpätöisestä asiasta näinkin hyvät pultit. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriisipuuro