torstai 12. lokakuuta 2006

Kanavapäällikkyydestä vielä


Otin ja jätin kuluttajavirastolle ilmoituksen PlusTV:n toiminnasta. Katsotaan mitä asialle tekevät. Oma motiivini on lähinnä se, että pitävät yhtiön toimintaa ja markkinointia silmällä.



En viitsi enää omalle kuluttaja-asiamielle mennä, koska minulla ei
sinänsä ole mitään henkilökohtaisia vaateita. Jos ja kun PlusTV käyttää
tietojani markkinointiin, aion ystävällisesti mutta jämäkästi kieltää
heitä muun muassa siksi, että hankkivat tietoni kepulikonstein.



Silti toki suosittelen, että jos oikein sapettaa, ottakaa yhteys
kuluttaja-asiamieheen. Usein se kannattaa ainakin jollain tapaa.
Kuluttajaviranomaisellekin syynäyspyynnön jättäminen on ihan fiksua,
varsinkin jos kyseessä on uusi firma, joka jo ensiaskeleillaan kompuroi
näin pahasti.



Kuluttaja-asiamiehelle ei voi tehdä valitusta muuten kuin
perskohtaisesti, puhelimella tai faksitse. Kuluttajavirastoon sen
sijaan on perinteisten menetelmien lisäksi jo tuo aiempi antamani ilmoituslinkki.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriisipuuro