maanantai 2. heinäkuuta 2007

7 faktaa mun suosikkityypistä



Minut haastettiin kertomaan 7 sekalaista faktaa itsestäni. Tässä ne nyt sitten ovat, kaipa ne jotain surkuhupaisaa tarinaa minusta kertovat.
  1. Keittiöbravuurini on makkarastroganoff. Olen siitä todella ylpeä. Myös perhe tykkää enkä vain minä. Teen myös aika hyvää lasagnea.
  2. Olen suunnattoman ujo. Mutta olen yleensä aika hyvä peittämään sen. Olen se, joka joko pälättää hysteerisesti typeriä tai pakenee paikalta, jos huoneeseen laskeutuu Se Sellainen Vaivautunut Hiljaisuus.
  3. Minulla on helvetin kallis Aalto-maljakko. Puolustukseksi todettakoon, että en ostanut sitä itse. Se on palvellut hyvin astiana irtokarkeille.
  4. Pienenä olin luokan paras uimari, vaikka olin muuten huonoin kaikessa muussa urheilussa. Jouduin pakotettuna koulujen väliseen uimakisaan. Kisoissa hypättiin altaaseen ihan eri tavalla kuin koulun voikkatunneilla, nenään meni vettä ja pärskin nolona ja yskivänä viimeisenä maaliin. Eipä tarvinnut edustaa enää.
  5. En ole koskaan pokannut ketään baarista tai muusta ajanvietepuulaakista. Sen sijaan olen pokannut kaikki mieheni netistä/jostain netin esiasteesta. Ihan kaikki eivät edes, edelleenkään, myönnä olevansa nörttejä. Rakastan nörttejä.
  6. Osaan piirtää. Enimmäkseen puolialastomia tyttöjä. Olen silti aika hetero.
  7. Olen muusikkosuvusta, lisäksi itsekin aika lahjakas, ja soitin 10 vuotta pianoa. Esiintyminen kävi kuitenkin vuosi vuodelta vaikeammaksi. Soitto sai jäädä, kun jälleen pakotettiin esiintymään jossain koulun kevätjoulukissanristiäisjuhlassa ja mokasin enemmän kuin vähän ja menin aivan kipsiin. Laulan kuitenkin kännissä karaokea suhteellisen mielelläni ja hyvin - ja monen vuoden jälkeen kaipaan kipeästi pianoa kotiini ihan omaksi ilokseni.
Kaikki tyypit on jo haastaneet kaikki tyypit, joten enpä tiedä kenet haastaisin. Jos et ole jo haastetta saanut, olet velvoitettu olemaan haastettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriisipuuro