lauantai 31. tammikuuta 2009

Voi kauhu


Eipä sitten tullut koko työviikkoon oikein blogattua. Johtuu toki töistä, mutta syytän osaksi myös Jaikua, johon olen nyt haksahtamassa pahemman kerran. Välillä tunnen itseni melkein häiriköksi, kun pitää käydä soittamassa suutaan melkein joka säikeessä. Mutta Jaikun puolella puhutaan ihan liian paljon hauskoja tai kiinnostavia, jotta malttaisi olla hiljaa. Reippaalla kahvin kulutuksellakin lienee toki osuutta asiaan.


Huomenna pitäisi mennä juhlistamaan ystävättären parisuhde-elon 15-vuotispäivää. En minäkään ole ihan vanha luuska, ja ystävätär on 5 vuotta minua nuorempi. Miten ne on tehnyt sen? Kunnioitettavaa, käsittämätöntä, vau. Juhlat on tarkoitettu pidettäväksi romanttisen kauhun merkeissä, ja vaikka monet suhtautuvat pukujuhliin vähän vaivautuneesti, niin minä en, ja varsinkaan tämän ystävättären ollessa kyseessä ei kehtaisi olla pukeutumatta vaikka ei teemajuhlista niin välittäisikään.


Minulla on siis ongelma. Romanttinen kauhu toki on periaatteessa hyvin laaja käsite, joka kattaa kaiken Frankensteinin morsiamesta blaxploitaatiovampyyreihin - and then some. Ja silti minulla on ongelma. Mitä hel-vettiä panen huomenna päälleni? Periaatteessa ei ole varaa mennä koluamaan vaatekauppoja, joten jokin ratkaisu pitäisi keksiä. Sen olen päättänyt, että haluan jotenkin käyttää hyväkseni kauan seuraavaa käyttöä vartonutta afro-peruukkiani. Mutta.


Juhlimisesta puheenollen: Blogimiitti 28.2.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriisipuuro